Kādā termiņa jāvēršas par neatbilstošu preci?
Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu par preces vai pakalpojuma neatbilstību divu gadu laikā no dienas, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci/lietu, vai arī, ja precei dota garantija – visā garantijā norādītajā termiņā. Garantijas termiņš nedrīkstētu būt īsāks par diviem gadiem (izņemot, ja īsākā termiņā tiek solīti citi patērētājam būtiski labumi vai kādai detaļai parasti raksturīga ātrāka nolietošanās). Garantija nevar saīsināt likumīgo prasījuma pieteikšanas termiņu.
Cik ātri iekārta tiks salabota?
Nemainīgi tiecamies nodrošināt teicamu klientu servisu un pakalpojumu kvalitāti, lai radītu pozitīvas emocijas pat tad, ja nācies saskarties ar tehniskām problēmām. Remontu veicam iespējami īsā laikā, nepārsniedzot 15 darba dienas. Ja nepieciešams pasūtīt rezerves daļas no ražotājfirmām, mēs noteikti informēsim par remonta termiņa pagarināšanas nepieciešamību. Retos gadījumos, ja remonts prasa īpaši sarežģītu risinājumu, iekārtu nosūtīsim uz citas ES valsts servisu.
Kādos gadījumos garantijas remontu man var atteikt?
Bezmaksas garantijas remonts netiek nodrošināts, ja iekārtas bojājums radies ražotāju noteikumiem neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā, piemēram, mehāniski bojājumi, mitruma ietekme, ražotāju neapstiprinātu programmnodrošinājuma instalēšana un citu defektu novēršana, kas neietilpst ražotāja garantijas remonta ietvaros un ir radusies lietotāja vainas dēļ.
Garantijas noteikumi
- Visām interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija.
- Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Tu vari uzrādīt: – pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
– garantijas talons;
– ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā);
- Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem.
- Pirms preces nodošanas remontā parūpējies par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošinies ar datu rezerves kopijām.
- Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet klients atsakās no maksas remonta, tad klientam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un klients saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja klients piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.
- Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināta tikai Ražotāja noteiktā garantija.
Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja
- Bojājumiem, kas radušies pircēja, lietotāja vainas dēļ (piemēram- saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju);
- Precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
- Prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts lietošanas instrukcijā;
- Ja bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi);
- Ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
- Dabiska elementu nolietojuma gadījumos;
- Ja esi izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
- Izmantosi preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
- Garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas transportēšanas rezultātā.